10 minuuttia aikaa itselle
19.3.2020 16:32 Uutiset / Kokkola City Run

10 minuuttia aikaa itselle

Liikkeitä on 4 kappaletta, välineeksi tarvitset joko kahvakuulan tai käsipainon. Koko treeni kestää vain 10 minuuttia! Lämmittele kroppa, vaikka tanssien lempimusiikin tahtiin, pääasia ettet ihan kylmiltään lähde repimään. Siispä laita kelloon aikaa 10 minuuttia ja ala tehdä! Tarkoituksena on tehdä kierroksia niin monta kuin 10 minuutissa ehdit.

KYYKKY & PYSTYSOUTU X 10

Asetu leveään haara-asentoon. Jalkaterät voivat olla ulospäin, paino on kantapäillä. Ota kahvakuula käteesi (kuula liikkuu jalkojesi välissä kohti lattiaa) ja lähde kyykkäämään selkä suorana niin alas, että kahvakuula koskettaa lattiaa. Lähde nousemaan kyykystä ja vedä samalla kahvakuulaa kyynärpääjohtoisesti ylös. Voit jättää liikkeen siten, että kämmenet ovat rinnan kohdalla tai leuan kohdalla. Lähde laskemaan kuulaa hallitusti alas ja kun kuula on navan korkeudella, lähde laskeutumaan takaisin kyykkyyn.

ASKELKYYKKY X 10

Asetu lantion levyiseen haara-asentoon. Astu toisella jalalla eteenpäin pitkällä askeleella. Älä laita jalkoja peräkkäin, vaan säilytä sama leveys kuin lähtöasennossa. Polvet ja varpaat eteenpäin. Kyykisty niin, että taaimmainen polvi osuu melkein lattiaan. Ponnista takaisin ylös ja vaihda jalkaa. Voit ottaa lisäpainoja mukaan, esim. käsipainot käteen/kahvakuula rinnalle.


LANTIONNOSTO JA PUNNERRUS KUULALLA X 10

Asetu selinmakuulle, kuula lepää rinnan päällä. Ojenna lantio kohti kattoa ja purista pakaroita yhteen. Pidä asento ja lähde viemään kuulaa suorilla käsille. Palaa takaisin lähtöasentoon. Laske ensin kuula rinnalle, jonka jälkeen lähdet hallitusti laskemaan lantion takaisin lattiaan.


RUSSIAN TWIST X 20

Istu lattialle jalkapohjat maassa. Ota kuula syliisi ja nojaa ylävartalolla hieman taaksepäin. Lähde kiertämään ylävartaloa puolelta toiselle kahvakuula sylissäsi. Kuula voi käydä lattiassa.



   
Kokkola City Run
«  Heinäkuu   »
Kategoriat